.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر امیرآباد و نکا
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از رشد ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادرامیرآباد و نکا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد علی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به اینکه میزان عملیات تخلیه و بارگیری در بخش کالا‌های عمومی، اساسی و مواد نفتی در بنادر امیرآباد و نکا از ابتدای امسال تا نیمه نخست شهریور معادل ۱،۷ میلیون تن بود، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۷ درصد افزایش داشته است.

او همگونی در صادرات و واردات کالا را به " دو پهلویی بودن عملیات تخلیه و بارگیری کالا " در بندرامیرآباد تعبیر کرد که با رعایت موازین اداری و قانونی منجر به عدم یکنواختی و کاهش ترافیک در ورود و خروج کالا می‌شود.

سعیدی پور به خروج بیش از ۷۵ هزار تن کالا‌های متروکه در ماه‌های اخیر با همراهی استاندار مازندران، دادستان استان و شهرستان بهشهر و همچنین همکاری دستگاه‌های ذیربط اشاره کرد و از برنامه ریزی‌های گسترده در حوزه بازاریابی، جذب مشتریان و صاحبان کالا با توجه به زیرساخت‌ها و فضای مناسب ایجاد شده در انبار‌ها جهت قرارگیری کالا‌ها در بندر امیرآباد خبر داد.

مدیرکل بندرامیرآباد کالا‌های ساختمانی، مفتول، آهن آلات و کالا‌های پتروشیمی و کشاورزی را از عمده کالا‌های بارگیری شده و جو، گندم، ذرت و روغن خوراکی را از دیگر کالا‌هایی برشمرد که در این مدت در بندر تخلیه شده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.